CADET – 4 TERMES KIDS

Distància

400 m+

Desnivell

Circuit que transcorre per senders. S’inicia amb pujada de 2 km fins a dalt del coll Roig. Seguidament, s’agafa un sender tècnic de baixada fins als Carlins on hi haurà el primer avituallament (km 2’8). Es continua amb una pujada d’uns 300 metres que enllaça amb uns senders molt ràpids de baixada.

Al km 4,6 s’agafa una pista de pujada fins arribar de nou al sender dels Carlins. En aquest punt es puja per un camí històric empedrat fins a dalt de l’ermita de Mare de Déu de la Roca on hi haurà el segon avituallament (km 6,1). Es segueix pujant i baixant per zones d’arena i roques vermelles que desemboquen al bell mig de l’Areny. A continuació, s’agafa un sender de sorra i es puja per unes escales per arribar a les Crestes de l’Areny, punt on es pot gaudir d’unes vistes meravelloses (km 7,6). Per últim, primer s’agafa un sender tècnic de baixada i després una pista fins a l’arribada.

El circuit és de muntanya, a totes les cruïlles hi haurà voluntaris de l’organització.

Altimetria

Recorregut

Fes-te socI

• Tramitació de la llicència federativa de la FEEC.
  • Descomptes en les curses organitzades per l’entitat.
  • Caminades mensuals gratuïtes.
  • Premis per la participació a curses / caminades en representació de l’entitat.
  • Acupuntura i Massatge Miquel: Descompte del 10% en tots els seus serveis. Contacte: 676 92 22 97
  • Laia Insausti Fisioteràpia: Descompte del 10% en tots els seus serveis. Contacte: 666 77 43 35
  • Esports Armobal: Descompte del 10% en tots els seus productes. Adreça: C/ Cambrils 4, Reus
  • GR7 Outdoor: Descompte del 8% en tots els seus productes. Adreça: Travessera d’en Sardà 3, Reus
  • Hospital Sant Joan: Preu especial en la Prova d’esforç esportiva.

*Quota de 16 € anuals a partir dels 16 anys.